دریافت فایل(پروپوزال تبیین ارتباط رهبری تحول آفرین با توانمند سازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: بانک مرکزی))

پروپوزال تبیین ارتباط رهبری تحول آفرین با توانمند سازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: بانک مرکزی) دارای 35 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. عنوان پروپوزال: تبیین ارتباط رهبری تحول آفرین با توانمند سازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: بانک مپروپوزال تبیین ارتباط رهبری تحول آفرین با توانمند سازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: بانک مرکزی)||دی سی31015099|dcy50010534|پروپوزال تبیین ارتباط رهبری تحول آفرین با توانمند سازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: بانک مرکزی),پروپوزال, تبیین ارتباط رهبری تحول آفرین با توانمند سازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: بانک مرکزی)
مشخصات فایل مورد نظر در مورد پروپوزال تبیین ارتباط رهبری تحول آفرین با توانمند سازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: بانک مرکزی) آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

پروپوزال تبیین ارتباط رهبری تحول آفرین با توانمند سازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: بانک مرکزی)

دارای 35 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

عنوان پروپوزال: تبیین ارتباط رهبری تحول آفرین با توانمند سازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: بانک مرکزی)
تعداد صفحه: 35صفحه
فونت: B ZAR
فاصله سطرها: 1.15
منابع فارسی و لاتین: دارد
پرسشنامه و ضمائم: دارد
بندهای پروپوزال: عنوان، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش (هدف اصلی، اهداف جزئی)، فرضیه های پژوهش، تعریف مفاهیم پژوهش (تعریف مفهومی، تعریف عملیاتی)، روش تحقیق، طرح پژوهش، ابزار اندازه گیری، روش تجزيه و تحليل داده ها و...



پروپوزال مدیریت دولتی تحول سازمانی
تبیین ارتباط رهبری تحول آفرین با توانمند سازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: بانک مرکزی)

مقدمه
دنیای امروز دنیای سازمانهاست و نیروی انسانی به عنوان با ارزش ترین منابع سازمانی محور رویکردها و فعالیتهای سازمانی بوده و در اعتلای اهداف و آرمان سازمان نقش اساسی ایفا می کنند. منابع انسانی به سازمان معنا و مفهوم بخشیده و زمینه های تحقق اهداف سازمانی را فراهم می کنند. لستر تارو اقتصاد دان معروف در کتاب " ثروت آفرینان" مهمترین مزیت رقابتی را برای سازمانها در هزاره سوم میزان هوش و دانایی و دانش خردمندانه انسانی می داند. او معتقداست که دیگر نفت و منابع طبیعی نمی توانند منابع ثروت آفرینی باشند. بلکه هوش و خرد انسانهاست که می تواند جامعه را به سمت رشد و تعالی حرکت دهد. اگر انسانها می خواهند در این چالش جدید یعنی فرایند جهنی نقش داشته باشند هیچ راهی ندارند مگر اینکه به نقش دانایی و هوشمندی در توسعه جامعه خود تمام عیار اندیشه کنند. گری بکر برنده جایزه نوبل در اقتصاد نیز می گوید همانطور که کارخانه ها، ماشین آلات و دیگر سرمایه های مادی بخشی از ثروت ملل شمرده می شوند، سرمایه های انسانی نیز مهمترین بخش از این ثروت هستند.از طرفی هدف تئوریهای توانمندسازی آن است که چگونه با به کارگیری اجزاء محیط ، دانش ، ادراکات و خصیصه های فردی آنان، قدرت را به آنان منتقل و تواناییهای بالقوه آنان را به بالفعل تبدیل کرد. با به کارگیری ارتباط درست میان این عوامل فرایند توانمندسازی نیروی انسانی سریعتر به اهداف موردنظر نایل می شود و فرد، جامعه و سازمان به صرت بهینه تری از اهداف توانمندسازی بهره مند می شوند.در حقیقت فلسفه توانمندسازی می گوید که سازمان می تواند افراد خود را راضی کند و در عین حال آنچه را که نیاز دارد به دست آورد. این رابطه می تواند یک برد- برد باشد.توانمند سازي با پرورش كاركناني با انگيزه و توانا به اين مديران امكان خواهد داد تا در برابر پوياييهاي محيط رقابتي به سرعت و بطور مناسب عمل نموده، موجبات برتري رقابتي سازمانشان را فراهم آورند